Sponzoring a strategická partnerství

Typ akce:

Workshop

Přednášky

Kurz

Intezivní kurz

Datum konání:

10.12.2025 10:00

10.12.2025 15:00

Datum konání:

10.12.2025 - 10.12.2025

Přidat do kalendáře:

Google,Apple,Outlook (.ics)

Uzávěrka:

30.11.2025

Místo konání:

Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)

Cena:

480,- Kč / os.

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
 mins

Sponzoring a strategická partnerství

Zveme vás na workshop Sponzoring a strategické partnerství s Targetou, kde se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.

RSVP: 
Text Link
December 10, 2025 10:00 AM
December 10, 2025 3:00 PM

Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)

Europe/Prague
Zveme vás na workshop Sponzoring a strategické partnerství s Targetou, kde se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.
This is some text inside of a div block.

Zveme vás na workshop Sponzoring a strategické partnerství s Targetou, kde se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.

Harmonogram

10:00 - cca 15:00 (vč. přestávek)

Kapacita

8 organizací (max 16 osob). Doporučujeme účast lidí, kteří se fundraisingem přímo zabývají (nebo zabývat budou) +  případně zástupce managementu.

Obsah workshopu

  • Úvod do tématu – trendy, rozdíly mezi mecenášstvím, sponzoringem a strategickým partnerstvím
  • Základní formy spolupráce s firmami
  • Firemní procesy, motivace firem ke sponzoringu
  • Příklady z praxe – ČR i zahraničí
  • Základní kroky k získání sponzorů (identifikace potenciálních partnerů, příprava nabídky, cenotvorba a plnění, měření )
  • Jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství
  • Aktivace (umocnění sponzoringu) – podstata, principy, marketingové přínosy pro firmu, spolupráce kulturního subjektu při tvorbě aktivace

Co vám workshop přinese

  • Získáte vhled do firemních procesů a různých motivací firem ke sponzoringu.
  • Zjistíte, jak má vypadat spolupráce s firmami a proč má mít charakter win-win-win.
  • Naučíte se vytipovat zajímavé partnery, připravit lákavou sponzorskou nabídku a atraktivní partnerské plnění.
  • Zjistíte, co nedělat a co naopak funguje v celém procesu spolupráce se sponzory.
  • Pochopíte, jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství.

Praktické informace:

  • Kurz je určen pouze pro profesionály v oblasti kultury.
  • Zaplacením poplatku se závazně přihlašuje na kurzu.
  • Registrace je platná až po zaplacení. ‍
  • Kapacita je omezená.

Program

No items found.

Lektoři

Targeta

Targeta je servisní organizace specializovaná na kulturní negrantový fundraising, která se věnuje propojování kulturního a komerčního světa / individuálních dárců. Svých zkušeností a znalostí využívá i pro workshopy, semináře či individuální konzultace pořádané v oblasti kultury i komerční sféry. Za poslední dva roky Targeta proškolila po celé ČR přes 250 kulturních organizací různých velikostí, forem a žánrů. Targeta je členem Artikuly (platformy pro kulturní negrantový fundraising), Kulturní a kreativní federace a Klubu fundraiserů při Českém centru fundraisingu.

Ke stažení

Kontaktní osoba

Barbora Slaběňáková
Produkční
barbora.slabenakova@idu.cz
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)
Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „Povolit vše“.
Souhlas můžete odmítnout zde