Sponzoring a strategická partnerství
Typ akce:
Workshop
Přednášky
Kurz
Intezivní kurz
Datum konání:
10.12.2025 10:00
–
10.12.2025 15:00
Datum konání:
10.12.2025 - 10.12.2025
Uzávěrka:
30.11.2025
Místo konání:
Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)
Cena:
480,- Kč / os.
Sponzoring a strategická partnerství
Zveme vás na workshop Sponzoring a strategické partnerství s Targetou, kde se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.
Add to your calendar
Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)
Zveme vás na workshop Sponzoring a strategické partnerství s Targetou, kde se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.
Harmonogram
10:00 - cca 15:00 (vč. přestávek)
Kapacita
8 organizací (max 16 osob). Doporučujeme účast lidí, kteří se fundraisingem přímo zabývají (nebo zabývat budou) + případně zástupce managementu.
Obsah workshopu
- Úvod do tématu – trendy, rozdíly mezi mecenášstvím, sponzoringem a strategickým partnerstvím
- Základní formy spolupráce s firmami
- Firemní procesy, motivace firem ke sponzoringu
- Příklady z praxe – ČR i zahraničí
- Základní kroky k získání sponzorů (identifikace potenciálních partnerů, příprava nabídky, cenotvorba a plnění, měření )
- Jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství
- Aktivace (umocnění sponzoringu) – podstata, principy, marketingové přínosy pro firmu, spolupráce kulturního subjektu při tvorbě aktivace
Co vám workshop přinese
- Získáte vhled do firemních procesů a různých motivací firem ke sponzoringu.
- Zjistíte, jak má vypadat spolupráce s firmami a proč má mít charakter win-win-win.
- Naučíte se vytipovat zajímavé partnery, připravit lákavou sponzorskou nabídku a atraktivní partnerské plnění.
- Zjistíte, co nedělat a co naopak funguje v celém procesu spolupráce se sponzory.
- Pochopíte, jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství.
Praktické informace:
- Kurz je určen pouze pro profesionály v oblasti kultury.
- Zaplacením poplatku se závazně přihlašuje na kurzu.
- Registrace je platná až po zaplacení.
- Kapacita je omezená.
Program
Lektoři
Targeta
Targeta je servisní organizace specializovaná na kulturní negrantový fundraising, která se věnuje propojování kulturního a komerčního světa / individuálních dárců. Svých zkušeností a znalostí využívá i pro workshopy, semináře či individuální konzultace pořádané v oblasti kultury i komerční sféry. Za poslední dva roky Targeta proškolila po celé ČR přes 250 kulturních organizací různých velikostí, forem a žánrů. Targeta je členem Artikuly (platformy pro kulturní negrantový fundraising), Kulturní a kreativní federace a Klubu fundraiserů při Českém centru fundraisingu.