Manažerský program 2025

Typ akce:

Workshop

Přednášky

Kurz

Intezivní kurz

Datum konání:

23.4.2025 8:00

23.10.2025 18:00

Datum konání:

23.4.2025 – 23.10.2025

Přidat do kalendáře:

Google,Apple,Outlook (.ics)

Uzávěrka:

16.2.2025

Místo konání:

ČR/online

Cena:

9000,- Kč vč. DPH

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
 mins

Manažerský program 2025

Otevíráme vzdělávací program Akademie IDU pro kulturní manažery/ky. V roce 2025 je obsah kurzu věnován osobnímu rozvoji a leadershipu pod vedením lektorky Ireny Swiecicki.

RSVP: 
Text Link
April 23, 2025 8:00 AM
October 23, 2025 6:00 PM

ČR/online

Europe/Prague
Otevíráme vzdělávací program Akademie IDU pro kulturní manažery/ky. V roce 2025 je obsah kurzu věnován osobnímu rozvoji a leadershipu pod vedením lektorky Ireny Swiecicki.
This is some text inside of a div block.

Otevíráme vzdělávací program Akademie IDU pro kulturní manažery/ky. V roce 2025 je obsah kurzu věnován osobnímu rozvoji a leadershipu pod vedením lektorky Ireny Swiecicki.

foto: Adéla Vosičková

Základní informace o kurzu

Komu je kurz určen

Kurz je určen manažerům/kám (ředitelé/ky, vedoucí pracovníci/ce, manažeři/ky týmu) kulturních organizací, kteří/které mají chuť rozvíjet své kompetence v řízení.  

Co Vám manažerský program přinese

SEBEPOZNÁNÍ

  • Dozvíte se, jaký jste osobnostní typ a jak s ním pracovat.

LEADERSHIP

  • Zjistíte, jak efektivně vést váš tým v souladu s vaší strategií.

MOTIVACI

  • Seznámíte se s různými nástroji, jak vést a motivovat vaše kolegy.

SPOLUPRÁCI

  • Budeme sdílet příklady dobré praxe a spolupráce napříč odvětvími.

ADAPTABILITU

  • Společně budeme hledat možnosti, jak adaptovat sebe i své kolegy na novou realitu.

4 workshopové bloky od dubna do října 2025

Podmínky přihlášení

Přihlaste se, pokud:

  • vedete tým lidí či kulturní organizaci,
  • potřebujete se posunout především v řízení lidí,
  • můžete se zúčastnit všech termínů workshopů,
  • jste ochotni pracovat na osobním rozvojovém plánu.

Cena kurzu

Účastnický poplatek je 9 000 Kč včetně DPH. Jedná se o dotovanou cenu. Poplatek je třeba uhradit před zahájením kurzu.

Částka zahrnuje:
  • účast na 1 online půldenním a 3 prezenčních vícedenních setkáních,
  • občerstvení na prezenčních workshopech,
  • studijní materiály.

Kritéria výběru účastníků

Expertní komise IDU vybere z přihlášek maximálně 20 účastnic/ků. O rozhodnutí komise vás budeme informovat e-mailem do 28. února 2025.

Program

1. setkání

Prezenčně (místo konání bude upřesněno)

23.—25. 4. 2025

Poznej sám sebe i své spolupracovníky/ce

Na úvodním vícedenním setkání zjistíte svůj osobností typ na základě testu MBTI (Myers-Briggs Typology Indicator). Poznáte sebe sama prostřednictvím jungiánského pojetí osobnosti. Dozvíte se, jak pracovat s mentálními návyky a preferencemi svými i vašich kolegů a kolegyň. V rámci praktických cvičení zjistíte, proč někdo někomu skáče do řeči, proč někdo na poradě mlčí, i když má dobrý nápad, proč se nedaří zadat úkol, i když říkáte všechno srozumitelně, proč někomu přijde něco nefér, i když jste spravedliví.

Nadefinujete si rovněž kompetence, které jsou pro vaši organizaci klíčové a jak tyto kompetence v organizaci rozvíjet.  

2. setkání

Prezenčně (Praha, místo konání bude upřesněno)

9. a 10. 6. 2025

Kompetence a situační leadership

Vyzkoušíte, jak umíte uplatnit nadefinované kompetence v praxi. Naučíte se, jak řešit několik typických náročných pracovních situací.  

V rámci metodiky situačního leadershipu zjistíte, jaký styl leadershipu je vám vlastní, kdy a pro koho je vhodný a kdy naopak může váš přirozený styl vedení působit na vaše podřízené či kolegy demotivačně. Naučíte se, jak vést lidi podle aktuální situace, jak motivovat zkušené a rychle předat know-how nově přicházejícím. Získáte hlubší poznatky o svých podřízených a jaký styl vedení jim může nejlépe vyhovovat. Naučíte se, jak správně delegovat úkoly.

Naučíte se, jak reagovat na námitky a zvládnout nepříjemné reakce. Zjistíte, jak si připravit efektivní argumentaci. Naučíte se využívat techniky aktivního naslouchání, projevy empatie a vymezení hranic.

Zjistíte, jak zasadit leadership do strategie, jak zavádět měkké cíle a jak je důležité poslání organizace.

3. setkání

Online

29. 9. 2025  

Zpětná vazba a hodnoticí a motivační rozhovor

Během půldenního online workshopu se naučíte, jak dát efektivně zpětnou vazbu, a to jak pozitivní, tak rozvojovou. Naučíte se, jaký je rozdíl mezi motivačním a hodnotícím rozhovorem. Jak takový rozhovor vést tak, aby se stal přirozenou součástí vaší organizace. Získáte soubor otázek, které budete moci ihned se svými kolegy a podřízenými použít. Dozvíte se také základní principy facilitace, které můžete využít při vedení porad nebo při facilitaci veřejných diskuzí.

Vyzkoušíte si, jak formulovat zpětnou vazbu na okamžité činnosti i dlouhodobé aktivity.  

4. setkání

Prezenčně (Praha, místo konání bude upřesněno)

22. a 23. 10. 2025

Komunikace, prezentace, konflikt

Na závěrečném setkání se naučíte, jak uplatnit koučovací přístup v každodenním životě organizace.  

Naučíte se, jak veškeré využití získaných metod propojit se strategickým plánováním.  

V rámci bloku věnovaného komunikaci rovněž zjistíte, jak podat svoji myšlenku tak, aby vám protistrana chtěla naslouchat. Seznámíte se s tím, jak funguje mysl posluchače a jak využít metody pohotové komunikace. Pro vyjednávání využijete harvardský model, který vychází z nejnáročnějších vyjednávacích procesů a definuje metody, jak zjistit zájmy protistrany a jak je propojit s vašimi tak, aby došlo k co nejlepší dohodě pro obě strany.

Lektoři

Irena Swiecicki

Po absolvování činoherní režie pracovala jako režisérka v Činoherním studiu, Divadle Komedie, Alfredovi ve dvoře, spoluzakládala NoD a působila v uměleckém uskupení Jednotka. Roku 2003 zcela změnila profesi a od té doby je nezávislou lektorkou, konzultantkou a koučkou; proškolila více než dvacet tisíc osob z celé ČR i zahraničí. Praxím s využitím všímavosti / mindfulness se věnuje více než 20 let. Díky tomu a i díky dlouhodobému koučovacímu výcviku zaměřeném na existenciální analýzu a vedeném jeho zakladatelem, rakouským psychiatrem Alfriedem Langlem, mají její kurzy SIY v celosvětovém měřítku velmi vysoká hodnocení. Vytvořila řadu strategických a fundraisingových plánů pro neziskové a příspěvkové organizace včetně těch z kulturní oblasti, napsala desítky úspěšných projektů (včetně programu EU Kreativní Evropa). Založila a vede obchod na podporu Tibeťanů v exilu TARA-Tibet. 

www.paramita.cz

Kontaktní osoba

Barbora Slaběňáková
Produkční
barbora.slabenakova@idu.cz
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)
Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „Povolit vše“.
Souhlas můžete odmítnout zde