Manažerský program 2024

Typ akce:

Workshop

Přednášky

Kurz

Intezivní kurz

Datum konání:

13.5.2024 8:00

12.9.2024 18:00

Datum konání:

13.5.2024 – 12.9.2024

Přidat do kalendáře:

Google,Apple,Outlook (.ics)

Uzávěrka:

31.3.2024

Místo konání:

ČR/online

Cena:

9000,- Kč vč. DPH

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
 mins

Manažerský program 2024

Otevíráme vzdělávací program Akademie IDU pro kulturní manažery/ky. V roce 2024 je obsah kurzu věnován osobnímu rozvoji a leadershipu pod vedením lektorky Ireny Swiecicki.

RSVP: 
Text Link
May 13, 2024 8:00 AM
September 12, 2024 6:00 PM

ČR/online

Europe/Prague
Otevíráme vzdělávací program Akademie IDU pro kulturní manažery/ky. V roce 2024 je obsah kurzu věnován osobnímu rozvoji a leadershipu pod vedením lektorky Ireny Swiecicki.
This is some text inside of a div block.

Otevíráme vzdělávací program Akademie IDU pro kulturní manažery/ky. V roce 2024 je obsah kurzu věnován osobnímu rozvoji a leadershipu pod vedením lektorky Ireny Swiecicki.

foto: Adéla Vosičková

Základní informace o kurzu

Komu je kurz určen

Kurz je určen manažerům/kám (ředitelé/ky, vedoucí pracovníci/ce, manažeři/ky týmu) kulturních organizací, kteří/které mají chuť rozvíjet své kompetence v řízení.  

Co Vám manažerský program přinese

SEBEPOZNÁNÍ

  • Dozvíte se, jaký jste osobnostní typ a jak s ním pracovat.

LEADERSHIP

  • Zjistíte, jak efektivně vést váš tým v souladu s vaší strategií.

MOTIVACI

  • Seznámíte se s různými nástroji, jak vést a motivovat vaše kolegy.

SPOLUPRÁCI

  • Budeme sdílet příklady dobré praxe a spolupráce napříč odvětvími.

ADAPTABILITU

  • Společně budeme hledat možnosti, jak adaptovat sebe i své kolegy na novou realitu.

4 workshopové bloky od května do září 2024

Podmínky přihlášení

Přihlaste se, pokud:

  • vedete tým lidí či kulturní organizaci,
  • potřebujete se posunout především v řízení lidí,
  • můžete se zúčastnit všech termínů workshopů,
  • jste ochotni pracovat na osobním rozvojovém deníku.

Cena kurzu

Účastnický poplatek je 9 000 Kč včetně DPH. Jedná se o dotovanou cenu. Poplatek je třeba uhradit před zahájením kurzu.

Částka zahrnuje:
  • účast na 2 online půldenních a 2 prezenčních vícedenních setkáních,
  • ubytování na dvě noci se snídaní na úvodním setkání,
  • občerstvení na prezenčních workshopech,
  • studijní materiály.

Kritéria výběru účastníků

Expertní komise IDU vybere z přihlášek maximálně 20 účastnic/ků. O rozhodnutí komise vás budeme informovat e-mailem do 12. dubna 2024.

Program

1. setkání

Prezenčně (místo konání bude upřesněno)

13.—15. 5. 2024

Poznej sám sebe i své spolupracovníky/ce

Na úvodním vícedenním setkání zjistíte svůj osobností typ na základě testu MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Poznáte sebe sama prostřednictvím jungiánského pojetí osobnosti. Dozvíte se, jak pracovat s mentálními návyky a preferencemi svými i vašich kolegů. V rámci praktických cvičení zjistíte, proč někdo někomu skáče do řeči, proč někdo na poradě mlčí, i když má dobrý nápad, proč se nedaří zadat úkol, i když říkáte všechno srozumitelně, proč někomu přijde něco nefér, i když jste spravedliví.

Zjistíte, jaký styl leadershipu je vám vlastní, kdy a pro koho je vhodný a kdy naopak může působit na vaše podřízené či kolegy demotivačně. Naučíte se, jak vést lidi podle aktuální situace, jak motivovat zkušené a rychle předat know-how nově přicházejícím. Získáte hlubší poznatky o svých podřízených a jaký styl vedení jim může nejlépe vyhovovat. Naučíte se, jak správně delegovat úkoly.

Zjistíte, jak zasadit leadership do strategie, jak zavádět měkké cíle a jak je důležité poslání organizace.

2. setkání

Online (přes aplikaci Zoom)

12. 6. 2024

Motivace a zpětná vazba

Během půldenního workshopu se naučíte několik schémat motivace. Zjistíte, v čem se shodujete se svými kolegy a podřízenými a v čem se vaše motivace liší. Naučíte se, jak efektivně motivovat a jak různé typy motivace zohlednit. Osvojíte si, jak dát konstruktivní zpětnou vazbu tak, aby měla skutečný dopad. Vyzkoušíte si, jak formulovat zpětnou vazbu na okamžité činnosti i dlouhodobé aktivity.

3. setkání

Online (přes aplikaci Zoom)

17. 6. 2024

Rozvojový a hodnoticí rozhovor

Na druhém půldenním workshopu zjistíte, jaký je rozdíl mezi rozvojovým a hodnoticím rozhovorem, proč, s kým a jak často je vést. Naučíte se metodiku vedení rozhovorů. Získáte soubor otázek, které budete moci ihned se svými kolegy a podřízenými použít. Dozvíte se také základní principy facilitace, které můžete využít při vedení porad nebo při facilitaci veřejných diskuzí.

4. setkání

Prezenčně (Praha, místo konání bude upřesněno)

11. a 12. 9. 2024

Komunikace, prezentace, konflikt

Na závěrečném setkání se naučíte, jak správně komunikovat, aby vám protistrana chtěla naslouchat. Zjistíte, jak funguje mysl posluchače a jaké prvky a kroky musí obsahovat vaše prezentace, aby byla vnímána. Vyzkoušíte si, jak reagovat na námitky a zvládnout nepříjemné reakce. Naučíte se využívat techniky aktivního naslouchání, projevy empatie a vymezení hranic. Seznámíte se s harvardským modelem, který vychází z nejnáročnějších vyjednávacích procesů a definuje metody, jak zjistit zájmy protistrany a jak je propojit s vašimi tak, aby došlo k co nejlepší dohodě pro obě strany.

Lektoři

Irena Swiecicki

Po absolvování činoherní režie pracovala jako režisérka v Činoherním studiu, Divadle Komedie, Alfredovi ve dvoře, spoluzakládala NoD a působila v uměleckém uskupení Jednotka. Roku 2003 zcela změnila profesi a od té doby je nezávislou lektorkou, konzultantkou a koučkou; proškolila více než dvacet tisíc osob z celé ČR i zahraničí. Praxím s využitím všímavosti / mindfulness se věnuje více než 20 let. Díky tomu a i díky dlouhodobému koučovacímu výcviku zaměřeném na existenciální analýzu a vedeném jeho zakladatelem, rakouským psychiatrem Alfriedem Langlem, mají její kurzy SIY v celosvětovém měřítku velmi vysoká hodnocení. Vytvořila řadu strategických a fundraisingových plánů pro neziskové a příspěvkové organizace včetně těch z kulturní oblasti, napsala desítky úspěšných projektů (včetně programu EU Kreativní Evropa). Založila a vede obchod na podporu Tibeťanů v exilu TARA-Tibet. 

www.paramita.cz

Kontaktní osoba

Barbora Slaběňáková
Produkční
barbora.slabenakova@idu.cz
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)
Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „Povolit vše“.
Souhlas můžete odmítnout zde